Nog even

30 maart 2013

Het is bijna zover, we gaan weer op stap. Het is nog koud maar we hopen op een prachtig voorjaar! Er is veel gebeurd, na ons laatste bericht. De oude dame waarvoor wij terug naar Nederland gingen hebben we geholpen te verhuizen naar een zorginstelling. Ze maakt het redelijk goed en wil 100 worden. Ze is van mening dat wij daar niet op kunnen wachten en geeft ons gelijk dat we nu verder gaan op onze wandeltocht. Ondertussen hebben we er een kleindochter bij, Noortje heet ze. Ze is prachtig! We waren ook 40 jaar getrouwd en hebben dit samen gevierd in Istanbul, een indrukwekkende stad.  Op 6 april brengt Bart ons naar Maastricht en op 8 april starten we echt met lopen. We gaan dan via België naar Reims in Frankrijk, langs Vezelay, via Limoges, over de Pyreneeën , Pamplona richting Santiago de Compostela. We trekken er ruim 4 maanden voor uit, maar een einddatum kunnen we nog niet precies geven. We hebben ook eerder ervaren dat er van alles kan gebeuren, maar we hopen dit keer zonder calamiteiten gewoon door te kunnen lopen. We proberen regelmatig een kort berichtje te plaatsen op deze reislogger. We vinden het leuk als jullie ons willen volgen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elsje:
    30 maart 2013
    Brrr...lekker koud moedige stappers!
    Ben nu al benieuwd naar die verslagen...
  2. Bert en Hannie:
    30 maart 2013
    Super dat jullie weer gaan beginnen en fijn da he goed gaat met die mevrouw in Nijmegen, goed besluit geweest. Wat leuk een kleindochter erbij en dan og wel een noortje, wij hebben een Nora. Wij wensen jullie veel succes en blijven jullie volgen. Gr. Van Bert en Hannie uit Kranenburg
  3. Theo & Tineke:
    30 maart 2013
    We zien uit naar jullie verslagen. Veel zegen en inspiratie gewenst!
    Blessings,
    Theo & Tineke
  4. Wilmen, Marleen & kinderen:
    Hallo Wim en Corry,

Succes met de wandeling, wij hebben respect voor de uitdaging. Geniet onderweg en de ervaringen die jullie zeker op gaan doen. Het is ons niet helemaal duidelijk of jullie door/langs Cahors (fr) komen, mocht dit zo zijn geniet(!) van de omgeving.....
  5. Harma:
    30 maart 2013
    kanjers hoor, blessings on your way .
  6. George en Dora:
    Hallo Wim en Corry,

Goede reis gewenst, en geniet er van. Super hoor.
    Groeten,
  7. Michel:
    31 maart 2013
    Top dat jullie weer gaan beginnen. Ik wens jullie heel veel sterkte, plezier, mooie ervaringen, etc. Geniet ervan!
    Ik zal jullie volgen via jullie berichtjes en zie er nu al naar uit.

Hartelijke groet,
    Michel
  8. Marja de bruin:
    31 maart 2013
    Ik ga jullie zeker weer volgen!!
    Marja de Bruin
  9. Frans Kosters, Elst Gld:
    Beste Corry en Wim,

na onze 1e kennismaking in de St. Jacobskapel te Nijmegen vindt ik het mooi om te lezen dat jullie de draad weer op mogen en kunnen pakken. April is volgens mij een goede maand om te starten; wat zullen jullie genieten van de groei en bloei in de natuur in de lente. En later de overgang naar de zomer. Krijg zelf de kriebels bij het schrijven van dit.
    Wens jullie van harte alle goeds op de weg.
    Buen camino
  10. Hannie en Ben:
    31 maart 2013
    Natuurlijk gaan we jullie met heel veel interesse volgen.
    We hopen daqt jullie mooie ervaringen opdoen.
    Heel veel wandelplezier en waardevolle ontmoetingen toegewenst.
    Ben en Hannie
  11. Oeachsi:
    Lieve Corrie n Wim .
    Zeker ga ik jullie weer volgen ,in mijn hart reis ik met jullie mee .
    Geniet volop !
    Wat een mooi Noortje !
    Dikke knuffel Oeachsi
  12. Dingeman:
    1 april 2013
    Wat een goed plan om verder te trekken. Er is geen brrr als je gaat lopen . Een velletje meer aantrekken en je loopt geweldig zonder enige kou. Ik zal er weer niet bij zijn. men aan huis gebonden door een heupoperatie van Sara. En ,,hoe toevallig: ook wij zijn sinds vorig jaar juli alwee grootouders. Ook haar naam is Noor . Ik weet niet of ik haar foto hier kan plaatsen, anders komt het via de mail. Een goede reis gewenst. De mijn ( rondom Nederland )begint door de thuissituatie ook wat later , maar ik ga 'm wel lopen. Veel plezier en rozen op jullie pad.
    dingeman
  13. Elly en Bert:
    1 april 2013
    Wij wensen jullie een geweldige reis toe en zullen jullie zeker volgen.
  14. Bert en Greta:
    1 april 2013
    We wensen jullie een geweldig vervolg van jullie pelgrimsreis.
    We gaan jullie zeker volgen en vergezellen jullie met ons gebed!
    en........ wat een schatje, die Noortje!
    Wat zullen jullie die kleintjes missen (en zij jullie).
  15. Corrie Hendriksze:
    Beste pelgrims,
    Ik wens je sterkte en voorspoed op je voettocht naar Santiago de Compostela. Geniet onderweg van alle het mooie en goede.
    In het lezen van je verslagen wandel ik in gedachten met je mee
  16. Hans Blom:
    2 april 2013
    Een goede en gezegende reis gewenst.
    Met veel inspiratie onderweg.
  17. Wim van Putten:
    2 april 2013
    Nog wat extra kusjes en een traantje en oma en opa trekken er op uit.

Een hele goede reis en fijne ontmoetingen met "anders denkende mensen". Ik ga jullie volgen en met zoveel supporters moet het deze keer lukken. SUCCES en geduld en liefde voor elkaar.
  18. Jaap en Wijna:
    2 april 2013
    De 2e etappe! Geniet ervan. Zegen gewenst!
    Jaap en Wijna
  19. Wim van Putten:
    4 april 2013
    Nog een knuffel en een traan
    en opa en oma zijn gegaan.
    De vier voeten verlangen naar de dag van morgen,
    zij zullen jullie "dragen" als je ze goed zult verzorgen.
    Geniet en ontmoet vele mensen
    rest mij jullie GOEDE REIS te wensen.
  20. Truus Kruger:
    4 april 2013
    Hallo Wim enCorrie Ga jullie weer volgen erg leuk.
    Wens jullie een voorspoedige reis met mooie uitzichten en goede indrukken.
    groeten Truus Kruger.
  21. Tine de bruijn:
    5 april 2013
    Bedankt voor het doorgeven van deze link, die het mogelijk maakt om jullie te volgen, dat ga ik zeker doen! Een voorspoedige reis gewenst..met mooie ervaringen & belevenissen..en bijzondere ontmoetingen met mooie mensen.
  22. Gemma Crijns:
    6 april 2013
    Wim en Corrie, toi-toi en ga ervan genieten. De ergste kou verdwijnt morgen en ik ga duimen voor droog weer.
    Buen camino!
    Groet, Gemma
  23. Jan savelkoul.:
    8 april 2013
    hallo cor en wim ,ik ken juli niet;maar diep in mijn hart leef ik met juli mee; elke stap welke gezet word is een stap naar de poort van juli ziel,dat wat je onderscheid ,als mens denk onderweg aan jahweh,hij die ons voorging en de weg voorbereide
  24. Onno:
    12 april 2013
    Hoi Wim en Corry,

Een hele fijne en mooie reis, geniet er maar van.
    Hoop dat jullie veel mooi weer hebben.
    De klok is geregeld:-)

Hartelijke groeten,
    Onno
  25. Kees Bastiaanse:
    14 april 2013
    Hallo Wim en Corrie,

na een computerprobleem weer online.
    Ik ben benieuwd naar jullie reis en alles wat er gaat gebeuren op deze weg. Ik ga het zeker volgen.
    Veel geluk en goede reis.

hartelijke groeten

Kees Bastiaanse