Foto's bij week 15 zijn geplaatst

25 juli 2013 - Sarria, Spanje

De foto's van vorige week (behorend bij het verslag van week 15) zijn geplaatst.

Er is een verschrikkelijk treinongeluk gebeurd in Santiago de Compostela, met veel slachtoffers. Mensen hebben aan mijn ouders gedacht toen ze dit bericht hoorden of hebben een mailtje gestuurd.

Wim en Corrie bedanken dat u aan hen heeft gedacht. Het gaat goed met ze. Al zijn zij en alle pelgrims natuurlijk onder de indruk hiervan.

Groet,

Dineke

1. Hannie en Ben:
    Hallo Wim en Corrie,

Toen wij vanmorgen hoorden van het ernstige treinongeluk dachten we meteen aan jullie. Jullie zagen zo uit naar de aankomst in Santiago de Compostela en nu komen jullie aan in een stadje dat in rouw gedompeld is.
    Ongetwijfeld heeft dat invloed op de beleving van het laatste traject.
    Toch hopen we dat op de een of andere manier de voldoening en de zegen bij het beëindigen van jullie tocht ervaren zal worden. Anders dan verwacht, maar wel heel waardevol.
    We denken aan jullie.
  2. Theo & Tineke:
    25 juli 2013
    Wat een bijzondere foto's. We hebben de voorgaande ook nog eens bekeken. Ze vertellen het verhaal van jullie pelgrimstocht die nu bijna ten einde loopt en zullen voor jullie later een waardevolle herinnering vormen. Ondanks de ellende die S de C heeft getroffen, hopen we dat jullie zegen en voldoening mogen ervaren.
    Een hartelijke groet van ons
  3. Oeachsi:
    25 juli 2013
    Dag lieve Corrie en Wim ,wat een schrik ,ik moest echt direct aan jullie denken ,wat een afschuwelijke ramp .
    Vandaag hebben we er extra voor gebeden .
    Sterkte ,zoiets valt niet mee ..........
    Hopelijk gaat de laatste etappe naar wens .
    Ik blijf ook voor jullie bidden .
    Veel liefs ! Oeachsi
  4. Tonnie Quintt:
    25 juli 2013
    Hallo Corrie en Wim ook van mij waren de eerste gedachten bij jullie wat erg is dat .probeer toch maar het beste uit de laatste dagen te houden,ik denk aan jullie
  5. Bert & Elly:
    Hallo Corrie & Wim,
    Natuurlijk schrik je van een enorm treinongeluk, waar ook in Landen waar je een band mee hebt. Maar toen we ook nog hoorden waar dit verschrikkelijke ongeluk plaats had gevonden, dachten we meteen aan jullie. Dineke heeft op jullie site gezet dat alles goed met jullie gaat, maar wij hoorden ook berichten dat in Santiago de Compostelo onder pelgrims een bedrukte sfeer heerst, wat natuurlijk voor te stellen is.
    Uit al jullie verslagen is te lezen hoe waardevol deze reis voor jullie is en hoe gezegend jullie zijn door ontmoetingen en ervaringen, dat we jullie zo graag een laatste etappe wensen waarbij je de Bijzondere zegen zult ervaren, die jullie ook in het verder van jullie leven mee zult dragen en waardoor jullie anderen nog meer dan voorheen zult inspireren door hen te wijzen op De Eeuwige.
    Jullie blijven in onze gebeden en gedachten.
    Bert & Elly
  6. Guido en Hannie:
    25 juli 2013
    Iedereen is onder de indruk van het vreselijke ongeluk.
    Natuurlijk is ook hier aan jullie gedacht en over jullie gesproken.
    Ongetwijfeld zal e.e.a. te merken zijn als jullie de reis afsluiten.
    We wensen jullie alle goeds.
  7. Bert en Greta:
    Lieve Corrie en Wim,
    Wat een verschrikkelijk ongeluk. De beelden vd trein die uit de bocht vloog kwam onze huiskamer binnen. Als wij al zo schrikken, hoe zal het dan voor jullie zijn en voor alle andere pelgrims.
    Ons gebed is voor jullie en voor alle betrokkenen.
    En ondanks alles hopen we dat jullie een indrukwekkend slotweekend gaan beleven. De tocht is dat zeker geweest. Bedankt dat we het door jullie blog mee mochten beleven.
  8. Hans en Truus:
    26 juli 2013
    Lieve Corrie en Wim,
    Wat zullen jullie tegenstrijdige gevoelens hebben als jullie aankomen in SdC.
    Zo blij dat je je doel hebt bereikt en zo verdrietig om in de rouwende stad aan te komen.
    Liefde! Hans en Truus
    Jullie kennende weet ik dat je het allebei een plek kan en mag geven.
  9. Jaap en Wijna:
    26 juli 2013
    Ook wij zagen de beelden van het treinongeluk en zijn geschrokken van de ravage, de vele doden en gewonden. Voor jullie zal het een bijzondere ervaring zijn, zo vlak bij het einddoel en dan dit vreselijke ongeluk! Pas goed op jullie zelf en... houd goede moed!
    Zegen gewenst!