27 juli 2013 - Net gearriveerd!

27 juli 2013 - Sarria, Spanje

We zijn net gearriveerd in Santiago de Compostela! Zie de foto's

Nader bericht volgt...

1. Gerrie en Fre:
    Geweldig !!!!
    Nu genieten dat jullie het volbracht hebben.
    Lieve groet uit Ermelo
  2. Willem & Doutsje:
    gefeliciteerd!
    een mijlpaal in menig opzicht.
  3. Trudie:
    Felicitatones. Soludable ilegaron!!!!
  4. Trudie:
    Felicitatones, saludable ilrgaron
  5. Jolanda:
    27 juli 2013
    Wat een geweldig nieuws en wat een prestatie!
  6. Astrid:
    27 juli 2013
    Gefeliciteerd wat ontzettend knap, heb er eigenlijk geen woorden voor! Ben zo blij voor jullie dat het gelukt is!

Groetjes, Astrid
  7. Frans Kosters, Elst Gld:
    27 juli 2013
    Mooi dat het goed tot een afronding is gekomen !
    Tja, einddoel bereikt; dan is het feest van onderweg zijn voorbij.... Hoop dat jullie nog een paar dagen van Santiago kunnen blijven genieten; wellicht nog even door naar Finisterre ?
    Wens jullie van harte toe dat deze reis nog heel lang blijft na- / door-werken op jullie verdere levensweg. Wellicht nog een keer tot ziens in Nijmegen (Jacobskapel !).
    Buen Camino !
  8. Tonnie Quintt:
    27 juli 2013
    Wat een kanjers chapeau hoor ik wist dat jullie het zouden halen en ik zal blij zijn jullie weer te zien lieve groet van mij
  9. Wim van Putten:
    Opeens ging het vlug.
    Het lijkt op een gebedsverhoring en dst zo vlak na die vreselijk spoorramp
    Proficiat voor jullie beiden.
    Goede reis huiswaarts en tot dan!!
    Veel lifs van Wim van Putten
  10. Theo & Tineke:
    27 juli 2013
    Proficiat! Jullie zijn kanjers.
  11. Corrie Hendriksze:
    27 juli 2013
    Je hebt je einddoel gehaald! Fantastisch!
    Wat een prestatie!
    Geniet van al het mooie waarvan je nog kunt genieten.
    Heb een gezegende zondag.
    En straks een goede reis terug en behouden thuiskomst!
    Groetjes uit Almere.
    Corrie
  12. Corrie Hendriksze:
    27 juli 2013
    Je hebt je einddoel gehaald! Fantastisch!
    Wat een prestatie!
    Geniet van al het mooie waarvan je in Spanje nog kunt genieten.
    Heb een gezegende zondag.
    En daarna een goede terugreis en een behouden thuiskomst.
    Groetjes uit Almere.
    Corrie
  13. Hannie en Ben:
    27 juli 2013
    Fantastisch dat jullie er zijn!
    Wat zal dat een heerlijk gevoel geven.
    Nog een paar mooie dagen daar en dan gauw weer terug naar Nederland.
    Of hebben jullie nu de smaak zo te pakken, dat je via een andere route weer wandelend terug gaan?
    Doe maar niet!
    Groeten van ons beiden.
  14. Ineke en Chris:
    27 juli 2013
    Onze felicitaties met het behalen van deze pelgrimstocht. We hebben heel, heel veel bewondering voor jullie. De eerste in onze familie die dit volbracht hebben. Geniet van alles en een goede terugreis.
  15. Johan en Joke:
    27 juli 2013
    Fantastisch, net jullie mail gelezen. Wat een prestatie!
    We wensen jullie nog een prettige tijd en dan...een behouden aankomst. Lieve groeten uit Haven. J & J
  16. Coby:
    27 juli 2013
    Wat fijn dat jullie op je bestemming zijn aangekomen. Een geweldige prestatie. Nog fijne dagen toegewenst en een goede terugreis. Lieve groet Coby
  17. Henk Meursing:
    27 juli 2013
    gefeliciteerd! wat een prestatie. geniet, Henk
  18. Guido en Hannie:
    Super!
  19. Anne Marieke Groot:
    28 juli 2013
    Gefeliciteerd W&C !! Knap stukje werk van jullie samen.
    Ton en Anne Marieke
  20. Hennie Spruit:
    28 juli 2013
    Fijn dat jullie het hebben volbracht! Gefeliciteerd!
  21. Truus Kruger:
    Beste Wim en Corrie
    Wat moet dat een gevoel van overwinning geven Geweldige prestatie. Van harte gefeliciteerd.Nog goede dagen en een voorspoedige reis naar jullie thuis.
    Lieve groet van mij.
  22. Ed en Marise:
    28 juli 2013
    Geweldige prestatie van jullie beiden. Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Veel plezier daar nog toegewenst en een veilige terugreis.
  23. Jaap en Wijna:
    28 juli 2013
    Hoera! staat bij één van de foto's. Wij zetten daar een dikke streep onder! Jullie hebben het einddoel bereikt en graag luisteren we ter zijner tijd naar de verhalen. Veilige terugreis gewenst! Zegen... en houd goede moed!
  24. Ilona:
    28 juli 2013
    Fantastisch! Dat hebben jullie snel volbracht. Ik heb mog aan jullie gedacht. Aangezien het treinongeval voor santiago. Gaan jullie door naar finisterre of muxia? Dat is wel mijn plan. Maar zover ben ik nog niet. Morgen de laatste grote berg voor santiago. Fijn dat we met jullie meemochten genieten. Groetjes ilona
  25. Harma:
    29 juli 2013
    wauw, super ! geniet van alles nog even daar . Blessings voor de terugreis.
  26. Hannie en Frans:
    29 juli 2013
    Geweldig !!!! Van harte gefeliciteerd !!!! We hopen dat jullie, ondanks de omstandigheden in Santiago, toch een goede en geestrijke zondag hebben meegemaakt. Geniet nog een paar dagen en we wensen jullie een behouden thuisreis en we verheugen ons op jullie thuiskomst.
  27. Hannie en Frans:
    29 juli 2013
    Geweldig !!! Van harte gefeliciteerd !!!! We hopen dat jullie een goede en geestrijke zondag hebben gehad, ondanks de omstandigheden. We wensen jullie nog een paar fijne dagen in Santiago en geniet maar volop van het behalen van het einddoel.
    We wensen jullie alvast een goed reis en behouden thuiskomst, waarop wij ons zeer verheugen.
  28. Nico en Ceciel van Bohemen:
    29 juli 2013
    Formidabel!!!!! Van HARTE gefeliciteerd met dit geweldige succes.
    Wat zal het een voldaan en heerlijk gevoel hebben gegeven toen jullie op het plein de laatste 10 meters mochten afleggen.
    Én........we hopen jullie snel weer te ontmoeten met kinders en kleinkinderen.
    Lieve groetjes van Nico en Ceciel
  29. Oeachsi:
    30 juli 2013
    Ongelooflijk !!!
    Proficiat !
    Goede reis terug ! en tot ziens !
    zrs en broeder van het Liobaklooster
    Veel liefs ! Oeachsi